17 Şubat 2011 Perşembe

Yüzmeyi bilmeyene yardım etmek...

15 Şubat 2011 Salı
Bankada işlem yapmak için sıramı bekliyorum. Kapıdan pardösüsü ile gömlek ve pantolonunun renkleri birbirine zerre kadar uymayan 50'lerinde bir adam girdi. Şöyle bir etrafa bakındı. Sıra numarası almak için makineye yöneldi. Biraz bakındı. Sonra da bana doğru başını çevirip: "Ben bundan anlamıyorum. Bir halletsen." dedi. "Tabi." dedim. Sıra numarasını aldım. Beklemeye başladık. Benim işlemim için form doldurmam gerekti. Bu arada sıra da epeyce ilerlemişti. Adam hâlâ önündeki vezneye bakıyordu. "Sizin sıra numaranız kaçtı?" dedim. Bir de baktık ki sırası geçmiş. Meğer adam geçen sefer işlem yaptığı vezneden işleminin yapılacağını sanıyormuş. Bir de bana diyor: "Senin yüzünden sıram geçti." Kendince azarladı beni cahilliğini örtbas etmek için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder