14 Mayıs 2011 Cumartesi

Yeşilin Kızı Anne buldum seni!

Anne of Green Gables, akage no anne
Çocukluğumun unutamadığım çizgi filmlerinden idi "Yeşilin Kızı Anne". Yanılmıyorsam Kanal D'de oynamıştı. Bir daha da hiçbir yerde yayınlandığını görmedim. Aklıma geldiği günden beri internette aratırım. Ama makul bir videosunu bulamamıştım. Bugün başka bir animeyi aratıryordum. Ama onun da 4. bölüme kadar alt azılı şekilde sunulduğunu fark ettim. Turkanime.tv çıktı karşıma. Yeni bir anime izleyeyim bari dedim ve karşıma Yeşilin Kızı Anne çıktı. Mutluyum. (:  

Az önce ilk bölümü bitirdim. Fırsat buldukça izleyeceğim bundan sonra. Siz de izlemek isterseniz eğer işte ilk bölüm burada.  => Akage no Anne 1. bölüm

1 yorum:

  1. evveeeeeet ben de uzun süredir arıyorum. İşin kötü yanı kızın adından başka bir şey hatırlamıyordum veeee işte burda bu fotoyu buldum kesinlikle bu benim en im :D teşekkürler ;)

    YanıtlaSil