18 Eylül 2010 Cumartesi

Gidiyorum

Gidiyorum başka bir şehre. Bulunduğum yerden kilometrelerce uzaklara gidiyorum üniversite okumaya...
Bu sebepten yeni açtığım bu sayfaya da daha önce belirttiğim gibi ara sıra uğrayabileceğim. Belki ayda bir kere, belki de birkaç kere...

Yarın güneş benim için başka bir diyarda doğacak. Daha doğrusu güneş doğarken ben başka bir diyara yol almış olacağım. Bu evimden uzun bir süre için ilk ayrılışım olacak. İçimde garip bir hisler yığını var.

Şu an çocukluğumun fotoğraflarına bakıyor, şarkılarını dinliyor, kliplerini izliyorum. Büyümek ne acayip bir şey. Bunca çaba, sıkıntı, yaşananlar, imkânlar el vermediğinden yaşanamayanlar... Hayat çok garip. Biraz arabeskvari ama öyle bir şey işte...

Hayırlı olur inşaallah...

Dua et bana emi okuyucu?

1 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Büyümenin sonu yok. ilk adım 24 yaşla beraber gelir. Daha yolun en başındasın. Allah üniversiteyi, sonrasını hayırlı etsin. Üniversite okul yıllarının farklı bir dönemidir. Artık öğretmenler öğretmen değil, rehberdir. Her şeyi o rehberlerin bile düşünemeyeceği kadar derinden en sağlam yolundan kapman gerekiyor. Unutma, onlar bir şey öğretmeyecek. Öğrenmen gereken bilgilerin ve edinmen gereken tecrübelerin neler olacağı hakkında sana yol haritaları sunacaklar. Üniversite budur. Başka türlü düşünenler, lisedeki gibi olacağını sananlar kaybeder. Öyle düşünenler sonunda ya diplomalı işsizler ordusunda yer alırlar ya da sözde eğitimini aldıkları branşın tamamen dışında bambaşka mesleklerde çalışırlar.
    Allah hayırlı uğurlu etsin. İnşallah ne eğitimi alıyorsan gözünü dört açıp hakkını verirsin biz de görürüz seviniriz.

    YanıtlaSil