17 Temmuz 2011 Pazar

Neler yapıyorum

Kendi gökkubbemin, kendi kültür dünyamın renklerini keşfetmeye koyuldum hissindeyim. Üniversitenin ilk yılı sona erdi. Birinci dönem pek parlak olmamakla beraber fena değildi ama ikinci dönem için aynı şeyi söylemeye dilim varmıyor. Çevremdeki insanları hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum ve bu en nihayetinde benim için lazım gelen bir çaba.
Kitap okumak, aktüalite içerikli programlar seyretmek istiyorum her fırsatta.  Okul zamanı televizyon izleyecek ne vaktim oldu ne de imkânım. Tabi bu imkânsızlık bana seciciliğin ne kadar elzem olduğunu öğretti. Kitaplar; ne çok okunacak kitap varmış. Hepsi ayrı bir değer. Bu vakte kadar hep kısa kısa okudum ne bulduysam. Ama tamamlamaktan hep kaçtım; sıkar diye. Nasıl bir düşünceyse bu bendeki. Şimdi vakit kaybetmek istemiyorum ve okumaktan kaçmayacağım. Müsaadenizle.

Not: Bugüne kadar yapmadıklarımı düşününce "Aslında başlık 'Neler yapmamışım? olmalıydı." diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder